CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

24 Haziran 2009 Çarşamba

anne istanbulda- idi

pazar sabah iş için istanbul yolculuğumuza başlayıp pazartesi saat 18:30 da istanbuldan ankaraya dönüş için yola koyulduk. pazar günü öğleden sonra kadıköydeki otelimize yerleşip, kadıköyü turlayıp alışveriş yapıp kendimizi Beşiktaş vapuruna attık ve oradan da yürüyerek Ortaköye geçtik. Asuman, Burcu ve ben 3 kız gezdik gezdik bi sürü şey aldık (ay sonu da olsa:) ve illaki akşamda Taksim yapıp otelimize döndük. Ertesi gün Kadıköyden-Yeşilköye eğitime gittik ki allahtan pazartesi ve FSm köprüsünün tadilatta olması bizi çok etkilemedi. Eğitimden sonra hemen yakınlardaki Mine'ye uğrama planlarım malesef Bostancıya toplantıya gitme sebebimizden yapılamadı. Bostancı sonrası Kadıköy ve oradan otobüsle Ankara'ya döndük gece geç saatlerde. Kızım annemi hiç üzmemiş sadece gece uyumadan önce pencereye bakıp "anni ,anni , baba , baba geh" demesi onu biraz hüzünlendirmiş. Ama uzun bir ayrılık değildi ve ben istanbulda hep eylüşde olsaydı diye dolaştım. Aslında onunla gelip Rabia halalara bırakmaktı düşüncem fakat kısacık bir yolculuk için çok yorulacağını düşünüp vazgeçtim.