CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

27 Aralık 2008 Cumartesi

anne-kız bi süre ayrı

yoğun bir hafta geçirdik yine ve aslında bir sürü şey yaptık ama yzmaya vaktimiz olmadı,şimdi yazmaya oturdum ama bu defada makinamızı ananede unutmuşuz sadece özet geçeceğiz. anne yarın 4 günlüğüne istanbula gidiyor thy eğitimi için, dünden önceki gün kızım bahar teyzesine gelen nisaya bayılmış, nisa henüz 4 aylık-bahar teyzemizin arkadaşı tuğçenin yeğeni,ogün herkes eylüşün nisaya olan sevgi ve ilgisine bayılmış çok sevmiş kızım nisayı çok ve dün serra teyze geldi ve eylüş onada bayıldı resmen... şimdilik bu kadar gerisi dönünce ,herkese mutlu yıllar şimdiden....

23 Aralık 2008 Salı

işte eylüş

çok güzel bir haber

bugün doktor kontrolü olan kızkardeşim arayarak bebeğin büyük ihtimalle erkek olduğunu söyledi,yani tülin hanım net konuşmamış ama büyük ihtimalle erkekmiş... sağlıklı olması tabiki öenmli olan ama haydar hep erkek istediği için bu habere çok sevindik, allah tamamına erdirir inşallah sağlıkla kucağımıza alırız

lidya

kenanla kezbanın kızları lidyayı görmeye gitmiştik bayramda ama lidya daha küçük olduğu ve biz orada olduğumuzda uyuduğu için ben lidyanın resimlerini çekemedim güzel olarak ama saolsun kenancım lidyanın resimlerini yolladı ve işte minik tatlış lidya....

kaaker

bu aralar kızımla yaptığımız şeyler eskisi kadar çok değil. anne işten gelince sarılıp koklaşmak,ananede yemek yedikten sonra eve gelip biraz oyun,parmak boyası,ahşap oyuncaklarımızdan bebeklere kıyafet giydirme olanla oynama,kovalarımızla kuleler yapma ,meyva yeme,süt içme ve kızımın bayıldığı ağzı kapaklı bardağında karekerlerimizi çıkarıp yemek.... eylüş hanımın öyle tatlı bir kraker demesi varki ne kadar yazsamma anlatamam ama kaaker gibi bişi diyor, ananesi anne sana ne aldı dediğindede bu cevabı veriyor,oysaki işten gelirken hiçbişey almıyorum kızıma. hem alışkanlık edinmesin hemde sanki kendimi bişeyle affettirecekmişim gibi düşünmesini istemiyorum. kızım kocaman oldu artık herşeyi biliyor ve cevap veriyor yada yapıyor,hadi banyo yapalım diyorum anni bıcı bıcı deyip soyunmak istiyor mesela. kızım gezmeye gideceğimiz zaman yürümek istiyor haliyle ama biz yorgunsak "eylül bak arabaya bineceksin yürümek yok tamammı" dediğimizde bizi üzmeden arabasında oturuyor ve yürüme konusunda ısrar etmiyor. hala çok taklitçi eylüş hanım herşey ama herşey taklit ediliyor. "ebuş nasıl ağlıyor" "ebuş nasıl zıplıyor" "bebek nasıl hapşuruyor" "tvdeki köpek napıyor" hepsi ama hepsi taklit ediliyor.çok güzel halay çekiyor,tempo tutuyor ve daha unuttuğum bi çok şey var.

19 Aralık 2008 Cuma

neler yapıyoruz

aslında eylülün artık yapmadıklarını saymak daha kolay sanırım, herşeye bir cevamızı var ve istediklerimizi gayet net anlatıyoruz, yapılmasını istiyoruz,yapılmassa sinirleniyoruz, herşeyi çoook iyi anlıyoruz hemde çoook, taklit hala çok belirli bir şekilde yapılıyor ama annenin işlerinin yoğun olması ve özellikle yeni başlayan kalabalık bir eğitim grubumuzun sabah eğitimlerine girmemden eve erken gelsem bile kızımla vakit geçiriyorum sadece bol bol. sabah 07:00de başl0ayan, bir eğitim için hazırlanıp şirkete gitmem için sabah 05:30da kalkıyorum ve saat 16:00 gibi eve geldiğimde çok yorulmuş oluyorum ve sadece kızıma yetebiliyorum(bu gün uyuklayarak ona bile yetemedim) neyseki annem çok yakın ve saolsun yemek vs olaylarınıda annemde atlatıyorum yoksa hayatta ayakta duramazdım.eğitim cumarteside var sadece pazar günü izinliyiz ve pazar günü izmir-çeşmede maçı olan babamız cumartesi akşamı yola çıkacak maç için ve pazartesi akşama onu anca görebilecek eylüş. şimdilik bizden bu kadar sonra uzun uzun yazabilirim umarım eylüşün yaptıklarını...

15 Aralık 2008 Pazartesi

bavul kuzusu

kızım dün gece filiz ve bahar teyzesiyle resmen kudurdu, filiz teyzesi oje sürerken durmadı ve teyzeside onada oje sürdü ve sabah annem kim sürdü diye sorduğunda piiz demiş:)) sonunada tezee diye ekleyerek. akşam eve gittiğimde bi iiikii üüs diye saydı durdu . bu sabah iş için antalyaya gidecek olan filiz teyzemiz dün eylülün yanında hazırlamak istedi bavulunu ama eylüş buna fırsat vermedi tabiki, işte bu zmanlardan bi kaç kare...(resme bilerek yaz kızı başlığı attım, bu bavulla yaza geri döneriz belki diye )

12 Aralık 2008 Cuma

son bayram günü

son bayram günü yaptığım planlara sadık kalamadık sadece yeni doğum yapan halamın kızı fatmaya cümbür cemaat geçmiş olsun ve bebek görmeye gidebildik kısa bir ziyaret olarak.sonrasında evde idik, saat 21:00 gibi özgür geldi ve kızım ona kolonya ve çikolata tuttu evin genç kızı olarak

bayramın üçüncü günü

üçüncü bayram günü gündüzünde emine ablamlar önce annemlere akşamüzeride bize geldiler,beratla eylüş oynadılar bende rahatça soframı kurup misafirlerimi ağırlayabildim akşam saat yedi gibi ise babamın amcasının oğulları mustafa ve kahraman abimler eşleriyle geldiler,kızım uykudan uyandığı için havasındaydı ve bütün marifetini gösterdi onlara

11 Aralık 2008 Perşembe

babakız

bayramlaşmak üzere annemlere çıkarken süslenen kızımla babası kapı önünde poz verdi...

sultandaydık

bayramın ikinci günü lidyalardan dönüşte sultanlara gittik bayramlaşmaya ve orada emre,sultan ve umutla oynadı kızım bol bol.bizde akşam yemeği keyfi yaptık hazine ablanın ellerinden çıkan yemeklerle ve sonra evimize geldik çünkü bütün kuzenler bizde toplanmıştı ama ben yoktum:) reyhanigonca,bahar ve filiz ben gittiğimde yemek yemiş, çay keyfini bile bitirmişti ünkü eve geldiğimizde gece 24:00 a geliyordu saat. kuzenlerle yapılan sohbet,eylüşün sevilmesi,oynanmasından sonra uyuduk ,yeni bayram sabahına uyanmaz üzere...

lidyaya gittik

bayramın ikinci günü uzun zamandır istediğimiz ama bi türlü fırsat bulamadığımız,çok sevdiğimiz arkadaşlarımız kezban ve kenanın kızı lidyayı görmeye gittik saadet ve alperle, arabaya biner binmez tunayı karşımda koca bir delikanlı olarak görünce şok oldum, hele birde bu yakışıklılık allahım ne tatlı olmuş maşallah. kenanlarda bol bol doğum anılarımızı paylaştık aynı doktora giden üç bayan. elif teyze ve mahmut amcayı uzun zamandır görmediğimden onlarıda çok özlemiştim ve elif teyzenin elinden nefis yiyecekler yedik gene ve özellikle kalburabastının tarifini almadan yapamadım ve bu kadar güzel şeyin üzerine lidyanın aşırı güzelliği ve şirinliğide eklenince süper bir akşam geçirmiş olduk. herşey için çok teşekkür ederim

10 Aralık 2008 Çarşamba

bayram pozlarımız

akşam üzeri dedesiyle oynayan eylüş, sonra evimizde o gece bizde kalan gonca ve bahar teyzesiyle

bayramın ilk günü sevgi halamlara bayramlaşmaya gittik akşamüzeri,onlar etlerini doğramak için hazırladıkları sofrada işlerine devam ettiler bizde hem onlarla hemde reyhanla mutfakta sohbet ettik bol bol,kızımda müko ile salonda kitap okudu

ebuş ve eylüş şapkalı poz verdiler bana, kızıma hazine annesinin aldığı şapkayı nazife yengesi çok beğenince babanneside eylüşe turuncusunu aldı ve yine takım oldu kızlarımız

bayram sabahı annemler kurban kestikleri için nazife ve ebuş bize geldiler kahvaltıya, çok zevkli bir kahvaltı oldu, iki kuzu birbirleri ile oynadılar bol bol.

ve bayramlığıyla bayram şekeri kızım

msn kuşu eylüş

geçen hafta içinde ben işten geldikten sonra msn den derya ile görüşürken kızım babasının sırtında sandalyede oturarak msn görüşmesi yaptı ve ekranda kendini görmek onu çok mutlu etti,devamlı güldü. derya ve teyzemin eylüş hasretlerini bir nebze olsun hafifletebilmek için bunu yaptık ama onlar eylüşün yaptıklarını gördükçe burda olmayı daha çok istediler sanırım. sizi çok seviyorum bennn ve çok özledimm...

5 Aralık 2008 Cuma

anne yoğun

anne pazartesiden beri yeni görevi nedeniyle eğitim grubunda ve salı günü başlayan eğitime girdiği içinde hiç birşeye fırsatı olmuyor. zaten gün içinde akşama kadar işyerinde eğitimde ve akşamlarıda kızıyla vakit geçiriyor, sadece dün bahar ve filizle beraber dışarı çıkıp bi kaç parça alışveriş yapılabildi ve sonrada eylülle vakit geçirildi.gündüz çalışmaya alışmak ve akşam kızımla neler yapabilirimi düşünmek vede bunu biraz oturtmak gerekiyor,akşama kadar kızımla evde olmak ve sonra işe gittiğim için farklı bir durumun içerisindeyim...
yaklaşan bayram ise ayrı bir konu, çoğu kişi bu akşam itibariyle tatil oldu ve belki biyerlere gitmek için yola çıktı ama salı başlayan eğitimin pazar son bulması nedeniyle ben pazar dahil çalışıyor olacağım. pazartesi yada bayram için söylenen birşey yok ve bende bu nedenle tam plan yapamıyorum. kızıma bayramlık olarak sadece bir kot etek aldım çünkü daha önceden aldıklarımdan bir tek eksik o kalmıştı.eylüşün yaptığı bir çok şey var ama benim aklımda yazabileceğim çok bişey yok, sadece yarım yamalak konuşan kızım üçe kadar sayabiliyor bu geldi aklıma .

1 Aralık 2008 Pazartesi

pazar gezmemiz

pazar günü hazine abla ben ve kızlar gezmeye çıktık ve sultanın bikaç eksiği için alışveriş sonrası yemekler tatlılar yedik. iki kızımızda hiç üzmedi bizi bol bol haşlanmış mısır yediler yemek öncesi ve sonrası , tatlı yemeleride süperdi ikiside bütün tatlılardan atıştırdılar.

teyze keyfimiz

kızım bu aralar filiz ve bahar teyzesinin yediği danette kutularına sarmış durumda devamlı onlarla oynamak istediğinden bende onları yıkayıp verdim,hiç oyuncağı olmadığı için çok iyi oldu bunlar kızıma:) işte eylüş mandalina dolu kutucuklarla doldur-boşalt yaparken

filiz teyzesi ile oynarken yine kendini kaybetti eylüş ve işte teyzesi ayağında onu havaya kaldırdığında

kızım bahar teyzesi ile oynamaya bayılıyor ama hala onu çok kıskanıyor işte teyzesine yer yatağı serdiğimizde uzun bir süre onun yatağında oynayan onunla bi süre yatan kızım
bahar teyzesinin kucağında kahvaltı sonrası kirloş kızım

ve yine bahar teyzemizle sarılıp tv izlerken

kızım tek başına tv kumandası elinde tuşlarıyla oynarken