CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

26 Ocak 2008 Cumartesi

yasemin ve ömerden hediyelerimiz



antalyadan geldikten beri yazacaklarımdan biride yasemin ve ömerin bize aldıkları konusunda idi ama işte fırsat bulamadım bi türlü. ömer italyadan eylüşe bi mont ve bana bir parfüm almış ve yasemin teyzeside kızıma geyik tacı(adı neyse ben öle diyorum ve eylüş çok tatlı oluyo takınca) almış ve bize yeni yılda aldığı mumlar var .hepsi için çok çok teşekkürler. birde yasemin elmalı tereyağı,kaşarı ve bişi daha vardı ama adını bilmiyorum ondan almış bize ben kaşarı yiyorum ha bire:) antalyada bizi bol bol gezdirdikleri ve bitimsiz sevgilerini ve ilgilerini hiç eksik etmedikleri için kendilerine çok teşekkürler.
not:bitimsiz kelimesi itinayla yaseminden araklanmıştır:))

0 yorum: