CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

31 Ekim 2007 Çarşamba

akşam gezmemiz



serdar ve fatma ile tülin hn a gidip eylüşle resim çektirdik. tülin hn gittiğim andan itibaren hala gittiğime çok sevindiğim drlardan biridir.benden 6 ay büyük hamile olan saaadetin önerisiyle gitmiştim ve hep saadete dua ederim beni ona yolladığı için.ilk gittiğimde benimle kilolarımdan dolayı açık açık konuşup herşeyi bir bir anlatmıştı tülin hn" bakın emel hanımcım kilo nedeniyle yüksek tansiyon ve şeker sorunu yaşayabilirsiniz ve bunlar bizim istemediğimiz şeyler bu nedenle çok dikkat edeceğiz ve 4 en fazla ise 6 kilo alacağız" bunu arkadaşlarıma söylediğimde hamilelikte 4 kilo almak ha bence sen o dr u değiştir diyen çok oldu bana ama ben değiştirmedim drumu çünkü daha önce yapılan testlerimi götürdüğümde başka drların söylemediği bi çok şeyi tek tek anlattı bana tülin hn. mesela kızamıkçık geçirmemişim ve bunu hamile olmadan önce bilseydim önlemimi alırdım.yada ilk gebeliğimde bana hiç bahsedilmeyen çiğ et yememe olayını her gittiğimde hatırlattı bana tülin hn.biz onunla baştan anlaşmamızı yaptık ve ben hep bu anlaşma için elimden geleni yaptım. özellikle "emel hanımcım bakın ne kadar çok yürürseniz o kadar rahat doğum yaparsınız" derdi tülin hn bana ve ben günlük bir saat yürüyüşümü hiç aksatmadım.havalar güzelken yürüyüşe gittik annemle,halamlara,yada hülya ablalara,gitme mesafemiz yarım saat idi ve oralarda biraz oturup sonra eve dönüşle bir saati tamamladım.hep onlara gitmedik tabi:) hava soğuyup kış geldiğinde ise filizin koşu bandını bizim eve tv odasına taşıdık(şimdi orası kızımın odası) ve ben orada yaptım yürüyüşümü ama koşu bandında yürümek sıkıcı olduundan bazan o bi saati üçe bazan dörde böldüm ama yürüdüm hep.hamileliğimin sonlarında tülin hn bana hazırlık sancılarından ve doğumdan bahsetti hep detaya inerek.tülin hanımı çok sevmemin en büyük nedenlerinden biride sezeryan değilde normal doğum yanlısı olması,hep bi sorun olmadığı sürece normal doğum yaptırıyor hastalarına,hastane konusundada özel hastane diye ısrar eden bir dr değil ve ben özel hastane düşünmediğimi söylediğimde "bizim hastanenin(yani zekai tahir burak ) vip serviside çok güzel ordada yapabilirsiniz" demiş ve son ayda sorumlu hemşireyi organize ederek doğumhaneyi gezmemi sağlamıştır.up uzun ve sonu gelmeyecek bir yazı yazmamdan tülin hn ı en çok sevdiğim anlaşılmıştır sanırım. aslında anlatacağım o kadar çok şey varki daha:) onun en sevdiğim huylarından biride ne zaman arasam sevecen bir sesle açması ve sonra kontrole gittiğimde aradığım konu hakkında bana tekrar bilgi vermesidir. bunu ve daha önce anlattığım bi çok şeyi daha önce gittiğim bi çok dr da göremedim malesef ve işte bu nedenle tülin hn benim vazgeçilmezim:)bu arada ben hamileliğimde 4 kilo bile almadım. şeker yükleme testinde şeker çıktığı için diyetisyene yönlendirdi tülin hn beni ve ben o diyete ve yürüyüşümede sadık kaldım. arada tülin hn ın emel hncım siz haftada bir sütlü tatlı yiyebilirsiniz demsinden dolayı tatlı kaçamağı yaptım ve sonuç olarak hamileliğimi normal kilomdan 10 kilo eksik tamam ladım:))

0 yorum: