CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

7 Ekim 2007 Pazar

cumartesi neler yaptık




baba evdeydi bugün o yüzden anne biraz uyudu sabah ve baba benimle oynadı. anne kalktı karnımı doyurdu,benimle oynadı sonra uykum geldi uyudum hemen. bugün babam evdeydi ama gezmeye gitmedik sadece ananeme ve selma anneye indik beni sevsinler diye,tam eve geliyoduk bahar teyzemle haydar amcamda gördüler ve onlarda sevdi beni. karnım acıkmıştı uyuyamadım annemde bana farklı bi yemek hazırladı,ilk tahıllarmıymış neymiş ama farkettim içinde annemin sütündende vardı,yerken heryerimi batırdım ,boynuma döktüm.bu aralar en sevdiğim şey bardaktan içmek ,annem ilk tahılları sulu hazırladığı için bana dayanamadı ve onuda içirdi biraz zaten ondan hep döktüm:) öğlene doğru emerken ise annemin kullandığı biberon kapağına uzandım ve tuttum annemle babam hemen resim çektiler. ben ağzıma götürdüm ama içi boşmuş gene memeden içtik sütümüzü ne var sanki bardağa koysanız arada içsem.akşam üzerim batınca annem beni yıkadı,ilk defa lifle sabunladi beni bi guzel ohh misler gibi oldum valla.annem uyku tulumuna yatırdı bugun beni buda pek sıcakmış ya. bide derya teyzem buraya izine geldiğinde çektiği resimlerden yollamış anneme,eskiden saçlıymışım kel değilmişim valla,of onları görünce ne zaman çıkacak bu saçlar diyorum.

0 yorum: