CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

17 Ekim 2007 Çarşamba

5 ay


bugün ayın 17 si yani doğumunun üzerinden tam 5 ay geçmiş,başlarda geçmeyecek gibi gelen hastanede yada çevrede 5-6 aylık bebekler görüldüğünde hayal gibi gelen zamanlarını hatırlıyorum,özellikle gaz sancıların tuttuğunda ve bütün drların 3 ayda geçer dediğinde o zamanlara hiç gelemeyecekmişiz gibi geliiyordu bana. kızım,eylüşüm,tombiliğim,bebeğim, hayatımın anlamı,hayatımın baharı,gülen yüzüm. ne çok şey kattın bana bitanem. hergün her an resim çekmek istiyorum hele o beni emerken bana bakışın varya. bi sürü resmini çekiyorum ama dönüp baktığımda hayır bu değil diyorum kızım bana böyle bakmıyor . resim bile anlamsız senin resmin olsada. o gülen gözlerin, o yandan gülüşün o tombiş bacaklarını anlatmak benim için o kadar imkansız o kadar zorki. başkası ise benim hissettiklerimi hissedebilirmi bilmem sana karşı. bence hissedemez bence kimse seni benden daha çok düşünemez benden daha iyi bakamaz sana. senden sonra anladım evlat ne demekmiş. teşekkürler kızım...

0 yorum: