CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

8 Ekim 2007 Pazartesi

pazar günü neler yaptık



pazar sabaha karşı 4 gibi kızımın yüzünde kızarıklıklar oldu gene, atopik bir cildimiz var ve sağlık raporu ile krem kullanıyoruz malesef. sanırım kızımın yüzü çok kaşınıyodu uyuyamadı bi türlü neler yaptımsa 5 gibi banyoya girdik kremini sürdüm ama gene uyuması 7 yi buldu tabi ondan sonra benim uyanmam geç oldu:) sonra kahvaltı vs sonrada babayla bıraktım kızımı ve alışverişe gittim. ihtiyacımız olan şeyler vardı ama gene bulamadık istediklerimizi tam olarak. oyuncak aldık bi tane asılan ve çekilenlerden. eylüşüm bayılıyo bu tarz oyuncaklara, öğleden sonra 3 de çıkıp gece 11de geldim eve:) uzun soluklu baba kızı yanlız bırakmak bi bakıma iyi ama aklım kalmıyoda diil tabiki.önce kızarık halimizin resmi,tülay teyzesinin aldığı kaban ve tuğçe teyzesinin aldığı bayramlık var resimlerde ve en son gece geç gelen anneye işkence yapan eylüş hn :)) arka fondaki resim ise annenin kızına çok önceleri yaptığı ellerini ve ayaklarını keşfetmesi için zilli bileklikler

0 yorum: