CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

15 Kasım 2007 Perşembe

banyo sonrası


dün gece kızım çıkardı ya çok yediğinden yada başka bi sebepten bilemiyorum ama bugünde idrarında pembelik farkettim ve yarın için doktora gitmeye karar verdik ve hemen aradık. ebuşunda 6 ayı bittiği için oda kan ve idrar tahliline gidecek yarın bizimle ama önce sağlık ocağına gidip hepatit aşımızı yaptıracağız. güne biraz erken başlıyoruz yani bi akslik olmassa. dün gece üzerini batırdığı için gece banyoya girdik kızımla banyo sonrası pek bi şen pek bi güleşendi kızım. üzerini giydirmek istediğimde saklandı yorganın altına şebek ama yemedim tabi ve giydirdim. bayılıyo çıplak olsun öyle oynasın,altını açıncada hemen ayaklar havada ama fazla kalamıyo öyle ev sıcakda olsa üşütür diye korkuyorum çünkü. işte banyo sonrası şebek kızımın fotoğrafları.

0 yorum: