CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

26 Aralık 2007 Çarşamba

çirkin kızım

bu aralar eylüşün hızına yetişmek zor ve bende unutkanım ama aklıma geldikçe yazacağım. kızımın dünden beri yaptığı bişi çirkin ol dediğimizde dudaklarını büzerek burnuna doğru çekmesi ve çirkin olması ve çok komik oluyo bunu yaparken bayılıyouz gülmekten . odadan çıkacağımızı anladığında ağlamaya başlaması,özellikle işte kuzu kuzu geldim diye şarkı söylediğimde dansetmesi bu aralar yaptıklarından önekler.ha bu arada istanbulda küçük hala esrada kalırken ve esra öksürdüğünde eylüşünde öksürmesi ama ankaraya geldiğinde unutmasıda var. artık eskisi kadar sık yazamıyorumda çünkü beni pcye oturtmuyo hatta mümkünse kendisi oturucak :)

aslında bu resim istanbuldan dönüşte otobüste çekildi ama kızım çirkin ol dediğimizde yaklaşık böyle yapıyo ama daha şekerini:))

3 yorum:

Anonim dedi ki...

It sounds like you're creating problems yourself by trying to solve this issue instead of looking at why their is a problem in the first place.

rH3uYcBX

Anonim dedi ki...

That’s Too nice, when it comes in india hope it can make a Rocking place for youngster.. hope that come true.

Anonim dedi ki...

A SUPPORTED BY THE DEVELOPER TOOLS? It was interesting. You seem very knowledgeable in ypour field.