CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

3 Aralık 2007 Pazartesi

sondalı film


sabah erken kalktık sondalı film için, yani babamız erken kalktı sadece anne zaten uyumamıştı kızımızda uyanmadı uyku arasında giydirip ana kucağında götürdüm hastaneye. biraz erken gittik hastaneye doktorların gelmesini falan bekledik ve çağatay bey taktı sondayı ben o sırada odada değildim hastane işleriyle uğraşıyordum aslında aklımada geldi o sırada yapacakları ama geç geldi. geldiğimde eylüş hiç ağlamamış sadece uyanmıştı sonra sıra asıl hünere geldi hüner sonda taktırmakta değil sonda takıldıktan sonra ilaç verilirken eylüş hanımı o film masasında sakin yatırmakta imiş. zaten başta ağladı teknisyenler bu duruma alışık olduklarından bize bütün şaklabanlık marifetimizi sergilememiz konusunda ısrarlı davandılar zaman kısıtlaması olmadan. söylemediim ninni türkü kalmadı tabi öncesinde acı çekecek diye düşündüğümden bi tedirginlik ve endişe haliyle kızı sakinleştiremedim ama sonra alıştım. kızım gel teyzesi dediğimde ellerini gel gel yaparak sakinleşmeye başladı sonra bi küçücük eylüşcük varmış vs diye devam ettik bi yarım saat kadar,ilaç verildi film çekildi ve eylüşü giydirip evimize geldik öğleden sonraya kadar sabrettik sonucu aldık ama içinde rapor yok sadece film var ve ben filmden anlamıyorum tabiki koştur koştur sami beye gittim ama o yenidoğan yoğun bakımda imiş ve yarım saat daha işkence çektim bekleyerek,sami beyin odasına girdim bana söylediği şey "bu defa ifadenizden anlayamadım sonucu" gülümsedim ve " rapor yok içinde sordum ama rapor vermiyorlarmış bende filmden anlamdıımdan" dedim "aa rapor yokmu" deyip filmleri aldı ışığa koydu ve zarfı çevirdi şakacıktan rapor aradı:) "bende ifadesiz olurmuşum filmi anlamayıp ne komik olur" diye beni rahatlatmaya çalıştı ve asıl sonucu söyledi ve rahatladım üzerimden dünya kalktı ne bi ton yükü. bi sorun yokmuş yani böbeklere kaçak yomuş sadece enfeksiyona yatkın bi bünyesi varmış onuda bezden kurtulunca atlatırmış.bizim için önemli olan bu filmdi ama önlem olarak sonra sintigrafide yapıcaz biraz damar yolu palazlansın şimdi yazık kızıma dedi. alerjisinden konuştuk ve duşu sıklaştırmamı söyledi bende 2 günde yaptırıyoum dedim hadi ya o zaman gayet ii ben geçen gün bizim kız niye pastırma kokuyo dedim bizimkiler haftada bir yıkıyorlamış sizide öyle sandım dedi:) bizimle yakından ilgilenen Sami beyin Ankara Dışkapı Çocuk Hastanesindeki arkadaşı Çağatay beye ve kızına sevgilerimizi sunarak sami beyden ayrılıp evimize yani ananede olan kızımın yanına geldim.öptüm kokladım sevdim. kızım iki gündür ben geldiğimde beni özlediğini gösteren davranışları abartmış durumda hatta dün bizi kapıda görünce ağlamaya başladı annemle babam şok oldular sabahtan beri gayet iyiydi siz gelince böyle yaptı diye. bügünde eve geldikten sonra yemek hazırlamak için mutfağa giderken ananesinin yanında idi ve ben kapıdan çıkarken ağlamaya başladı. artık gideceğimizi anlıyor kesin olarak.ananeden yemekten sonra evimize geldik ananeside bizimle geldi kızımızı yıkamaya eşlik etmek istediğinden. bi güzel yıkandı paklandı ve ananesi tarafından giydirildi sultanım ve az önce uykuya daldı.çok çok mutluyum bi sorun olmadığı için.allahıma binlerce şükürler olsun.

2 yorum:

MUNİSE dedi ki...

canım geçmiş olsun.benim kızın da bu çarşamba sondalı filmi olacak.çok korkuyorum.acı çekmiyor değil mi.bana bilgi verirsen çok sevinecem ya.

emel dedi ki...

merhaba munise
korkacak bişey yok,endişe etme desemde bunun çok bi faydası olmayacak sanırım, anne olmak böyle bişey çünkü. ama emin ol eğer emin ellerde yaptırıyorsam korkacak hiçbişeyi yok, ben yanında yoktum bile sonda takılırken ve geldiğimde gülücükler saçıyordu kızım , sadece filmin çekim aşamasında onu kıpırdamadan tutmak zor hemde çok zor. yanına sevdiği ,özellikle sesli oyuncakları almanı tavsiye ederim. çarşaf al mutlaka , aynalı oyuncak alabilrisin. tabi senin kızının yaşını bilmediğimden bunları söylüyorum çünkü eylüş sondalı film yaılırken daha yaşında bile değildi.