CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

22 Ocak 2008 Salı

günümüz

kızım artık diş sancısını atlattığı için erken uyuyup erken uyanıyo. güne erken başlayınca ha bire peşinden koşturmak,ona bi sürü yemek hazırlamak,evi toplamak derken ben dağılıyorum.sabah kalkıp kızıma kahvaltısını yaptırdıktan ve oynaştıktan sonra annem arayıp kahvaltıya çağırınca işime geldi açıkcası hemen hazırlanıp indik anneme ve bi güzel kahvaltı yaptık. eylüşü anneme bırakıp evi topladım,çamaşır attım hazırlandım çünkü bankalarda işim vardı bi sürü. ulusa gidince toptancılardan bi sürü şey almışım farkında olmadan.ama en çok en ucuz olana seviniyoum hala. idilin alaranın diş buğdayındaki saçını toplama şekline bayılmıştım ve ne zamandır o minik lastik tokalardan alıp eylüşünde saçlarını idilden kopya çekerek öyle toplama heveslisi idim :)) bankalarda işimi hallettikten sonra artık çalışmaya karar verdiğimden bi süredir iş başvurularına başlamıştım,bugünde bi başvuru yapmam gerekliydi ve başvurumu yapıp eve geldim. annem kızımla çok güzel vakit geçirmiş ve bi ara kızım ve adaşı dayımın kızı zeynep ve yengemle diğer dayımın torunu 20 günlük yağmuru görmeye gitmişler. iki adaş ve arkadaş zeynepler orda çok güzel oynamışlar. makina bende olduğundan resimleyemesekte akşam çektim resimleri ama bu defada çantamı annemlerde unuttuğumdan makinadan resimleri pc ye atamadım. annemlere geldikten bi süre sonra telefonum çaldı ve daha bi saat önce başvurduğum işyerinden beni görüşmeye çağırdılar yani sabahtan olmayacağız kızımla gene. kızım ananede ben görüşmede.

1 yorum:

hale dedi ki...

canım arkadaşım allah gönlüne göre verir inşallah senin ve bebişimiz için hangisi hayırlıysa o iş olsun çok öpüyorum ikinizide