CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

28 Ocak 2008 Pazartesi

işe başlıyorum

beklediğim üzre bugün gelen telefonla iş teklifi yapıldı ve evraklarımın acil olanlarını yetiştirerek yarınki eğitimle iş hayatına yeniden merhaba diyorum.yirmi gün sürecek bir eğitimden sonra asıl görevime başlayacağım sanırım. eylüşe annem bakacak ve bu durumdan gayet mutlu tabiki,şimdilik bahar finalleri bittiği için burada olduğundan bizde kalacak ve eylüşü sabah anneme götürmeyeceğim ama bir hafta en fazla iki hafta sonra bizimde sabah taşınma maceralarımız başlayacak.

6 yorum:

Y.Gilan dedi ki...

Gilan Ailesi başarılar diler:)

Mine dedi ki...

Emel'cim,

Çalışan anneler arasına sende katılıyorsun.

Bu zevkli ve zorlu süreçte sana başarılar diliyor, yeni işinin hayırlı olmasını temenni ediyorum.

Tebrik ederim.

Sevgilerimle,
Mine ABAY

Tugce dedi ki...

Eveeetttt sonunda bekledigim oldu:) yok oyle artık biz burda calısırken evde keyif yapmak:P İsin sakası bir tarafa hayırlı olsun İnsallah hepiniz icin..

EBRU ATALAY dedi ki...

Emelcim hadi hayırlısı olsun...Çalışmak da ayrı güzel.Sevindim adına..E darısı başıma diyim artık...öptüm

Öykü'm dedi ki...

Yeni işin umarım istediğin gibi olur. Hayırlı uğurlu olsun. Tüm güzellikler sizinle olsun Emelcim..

canan dedi ki...

oooo emoşşş,,,
süper bir haber.eee yeter bu kadar tatil.eminimki yeni işinde de başarılı olursun.
Sevgilerimle.
BELİZ CANSIN