CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

3 Şubat 2008 Pazar

inci dişlerimiz:)


bu şapkayı daha öncede fotoğraflamıştım ama havalar ankarada o kadar soğukki bu şapka tam işimizi görüyor bu aralar, kızımın kulaklarını ve başını tam kapatıyor boynunuda sıcak tutuyor diye bunu kullanıyoruz. cuma günü eğitimden eksik evraklarımızı tamamlayalım diye grup olarak izinliydik öğlene kadar bende bunu fırsat bilip kızımı dr umuz sami beye götürdüm kontrole,kızım 20 gün boyunca 500 gr almış yaklaşık ama boyunda bi değişiklik yok, bi sorunumuz yok şükür ve bu ayki idrar kültürümüzde temiz çıkarsa koruyucu doz antibiyotiğimizide bırakacağız. bu resmi koymamın bir diğer nedenide kızımın inci iki dişinin görünmesi:))

1 yorum:

hale dedi ki...

ayy yavrum benim ya allah nazarlardan hastalıklardan korusun bebeğimizi ben ya yürümeye başladı göremedim derken dişide çıktı ben ne zaman görücem onu yaaaa