CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

7 Nisan 2008 Pazartesi

mutlu yıllar

bugün 7 nisan bahar teyzemizin ve ömerin d günü. kızımın el izini bir doğumgünü kartına çıkararak ve yazılar yazarak zarfınada parmakla bir yaparak hediye hzırladık kızıma teyzesinin kutlayacağı eylüllü birinci doğumgünü için ve daha önce eylüşle baharın çekilmiş rsimlerinden bir çalışma hazırladım. kızım ne tombik ve ne kelmiş önceleri her baktığımda hayret ediyorum ,zaman ne çabuk geçiyor ama sanki eylül hep şimdiki imiş gibide öncekiler ne çabuk unutuluyor.küçük kızkardeşime ve yine nisan doğumlu olan ilk msnde konuşmamızdada evlerine gittiğimdede kendimi hiç yabancı hissetmediğim peygamber sabırlı(anladın sen onu:)) ömer'ede mutlu yıllar diliyorum. ikinizede uzun ve sevdiklerinizle geçireceğiniz sağlıklı bir ömür diliyorum.




2 yorum:

Y.Gilan dedi ki...

Canımın içi...
Ömer'e ileteceğim kutlama mesajını:)
Çok öpüyorum.
Özlendin..

emel dedi ki...

ben aradım ki ömeri öğlen sen ilet genede :))