CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

25 Mayıs 2008 Pazar

cumartesimiz





evet sonunda ha açtık ha açıyoduk derken açıldı haydarın yeni dükkanı, çok güzelde oldu. kalabalık bi açılış oldu ama ben o sırada iş yapmaktan resim çekemedim ve sadece açılış sonrası resimler alabildim, kalabalık resim benim boğaziçi protokolü dediğim elemanlara ait.ve sonrasında evime geldim çünkü nazan teyzemle doğan amcam gelecekti akşama,eve gelirken alışveriş sırasında inanılmaz bir yağmur yağdı arabaya binerken bile ıslandık ve hala ankara yağmurlu iki gündür. evde yemek telaşına düştük ve çok sık kullanmadığımdan buzlukta olan tereyağını bıçakla kesmeye çalışırken elimi kestim malesef ve bu nedenle hastaneye gittim hemen iki dikiş attılar ama tetenoz aşısı yapılması için devlet hastanesine gitmem gerekti. şimdi hareketlerim kısıtlı haliyle bu nedenle kızımla annem ilgileniyor sağolsun.nazan teyzelerle eylüşü resimlemeyi unutmuşum filizle bi resimleri var sadece. bu arada alinin final maçı olduğundan ali bunların hepsini akşam 22:30 civarı öğrendi:)

3 yorum:

Y.Gilan dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun..ciddi birşey olmadığını umuyorum

Adsız dedi ki...

çok geçmiş olsun emelcim. umrım çabucak iileşir. ama çok engeller ve ağrı yapar dimi? :(

emel dedi ki...

teşekkürler kızlar. iki dikiş var ama kesik iki yerde ve hareketlerime engel oluyo ve zonkluyodu başlarda şimdi ise daha ii yaralar ama bu defada aşı alerji yaptı.cumartesi aldırıcaz dikişi,neyseki annem bende...