CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

5 Haziran 2008 Perşembe

anneden kızına

kızım bi süredir emerken tuhaf bi şekilde memeyide bırakmadan kucağımdan aşağı iniyor ve ben koltukta oda ayakta emme olayını gerçekleştiriyoruz,bunu nerden icat etti ne anlıyo bilmiyorum tabiki ama "peki nasıl istersen öyle em" deyip itiraz etmiyorum ama çok komik oluyo bunuda yazmadan edemedim, uzun süredir yaptığı löllölölö diliyle dilini ağzının önüne getirip bişiler geveleme oyununuda yazmayı unutmuşum ve bide pöhh diye arka arkaya yapıyo durup dururken ve bu sırada yanakları dolu dolu oluyo ve sonra ağzından pöhleyince su çıkıyo:),of öyle güzel hallerki bunlar ama işte anlatılmıyo,anlatamıyorum bu güzellikleri, hele uyurken yatağın içinde popişkosunu bi o yana bi bu yana atıyo yok rahat edemiyo havaya dikiyo ya allahım ölesim geliyo gülmeyeyim diyorum ama dayanamıyorum patlatıyorum kahkahayı hadii bi daha sar başa uyutma çabalarına çünkü ben gülünce bizimkide basıyo kahkahayı,neyse sonunda uyutuyoruz ama ben doyamıyorumya kuzuya,yanağına yada göbeğine yatıp"aşkımm canım kuzum ben seni ne kadar çok seviyorum biliyomusun" diyorum bizimki uykunun arasında hafif sırıtmaya başlıyo,ben dayanamıyorum ve göbeğine purp yapıyorum bizimki hafif sesli gülüyo ama gözler kapalı hala uykuda :) uff eylüşüm uuf kuzum benim nasıl anlatayım ben sana bu hallerini be canım,sende bi gün büyü ve anne ol o zman anla beni tamam bebeğim...

3 yorum:

EBRU ATALAY dedi ki...

Şu ayakta emme olayı bizdede mevcut.İnanılmaz bir güzellik ama bence..Unutulur gibi birşey değil..Ne anladığı konusuna gelince bende merak ediyorum..Bizim birde koltukta ben uzanırken kendi gelip açıp öyle başlıyor faaliyete..Çok tatlılar ama ya...

emel dedi ki...

ah canım koltuk falan farketmiyo sabah kalkıyoruz elelrile tacize başlıyo vallahi:) aman dışarda yapmasında diyorum kesin onuda yapacak biliyorum ama:))

Adsız dedi ki...

:)) bu bütün bebeklerde mevcut sanırım. aynen katılıyorum 9 aylıktan beri bu ertununda emme şekli.:) neyse olayın ii yanı:yatarken emzirince rezevler artıyormuş. heralde doğru olmalı. ertu sadece sabahları emiyor ama bu gidişle 2,5 yaşa kadar emer heralde.:)