CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

9 Temmuz 2008 Çarşamba

annii

kızım bu aralar fazlaca annnii diyor ,devamlı bi anni modundayız ama işine gelince anne de diyebiliyor, onun hoşuna giden annii diye tiz tonda seslenmek bana,bunun dışında sudan çıkmasın mümkünse hep suda kalsın eylüş hanım ama bu aralar fazlaca koşturmaca içinde olduğumuzdan kızımla bol sulu günler geçirememek beni biraz sıksada buna kısa zamanda çare bulacağım.kızımın yedikleri ananesi sayesinde fazlaca geniş olsada bugün kızım mısırda yedi hemde tanelerini değil koçanından kemirerek,en sevdiği meyva karpuz,dut,bunun dışında meyva sularına bayılıyor,ben yada annem ona günlük meyva suyu yapıyoruz.kızım bahar teyzesi geldikten sonra onunla deliriyor ben yokken,ona neler neler yapıyormuş her telefon etmemde yada akşamında dinliyorum. ananesi ise vazgeçilmez gözdesi,dün gece eve giderken ananeden ayrılmamak için nasıl ağladı eve geldik hala ağlıyordu deli kızım.akşam işten gelen filiz teyzesi ile pilleri biten bahar ve ananenin dinlenmesine neden oluyor ve banyosunu yaptırıyor kızıma,ikisi banyo yapmaya bayılıyorlar.akşam ise benle eve geliyor kızım ve ben ve babasıyla oynuyor,filiz teyzesi banyo yaptırmamışsa banyosunu yaptırıyoruz.yani kızım hiç boş kalmıyor:)) bu aralar uyurken yatağın içinde dört dönme olayını abartmış durumdayız,birde yatağıun bi köşesinde bebeği var arada onu bulup sarılması çok komik oluyor.ama her hali fazlası ile güzel,ona bakıp hayatın ne çabuk geçtiğini düşünüyorum.

0 yorum: