CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

24 Temmuz 2008 Perşembe

düşmeee

dün yazılarımı yazdıktan sonra filiz teyzesi tarafından eve bırakılan kızımla öpüşüp koklaştık ve sonra kızım bilgisayara gitti herzamanki gibi ve koltukta klavye ile oynarken çok ani bir hareketle tepe üzeri düştü, bu kazadan sonra çok ağlamadı sadece bizim kafasına buz koyma girişimlerimize ağladı fazlaca ve sonra dudağını farkettim dudağıda şişmişti çünkü. iki defa öğürür gibi olduğundan hastaneye gittik düşmek olayından 15 dk kadar sonra ve ankara tıp acilinde gündüz prick testimizi yapan doktor nöbetçi imiş ona muayeneden sonra filmimiz çekildi biraz zorda olsa ve filmde görünürde bişey olmamasına rağmen önlem olarak ibni sina beyin cerrahisi bölmüne gittik ve gösterdik kızımızı ve filmimizi,oradaki doktorda bişey olmadığını ama 24+12 gözlem altında tutmamızı(24 saat içinde uyuduğunda tabiki uyuyacağını ama iki saatte bir kontrol etmemizi +12 saatte ise bunu 3 saatte yapmamızı istedi) ve hareketlerinde yavaşlama yada kusma gibi durumlarda getirmemizi istedi. sabaha kadar kızımı aralarda uyandırıp kontrol ettim ve sabah işi aradım ama ulaşamadım ne cepten takım liderime nede sabitten,ve işe gidip geldim 1 saatliğine,bu sırada kızıma babası ve sonra ananesi baktı ve ben geldim babası işe gitti.eylül aynı eylül,yaramazlık peşinde hiç durmuyo,allahıma binlerce şükür ediyorum.

eylülle düşme,doktor,gözlem olaylarını yaşarken yaşadığım hisleri anlatmanın bi yolu olmalı,çok isterdim içimdekileri yaşadıklarımı anlatabilmeyi ama onun bana kattıklarını, beni ne kadar mutlu ettiğini,bi gülüşün bile herşeye bedel olduğunu anlatamıyorum,yada bunu anneler anlar ben yazamasamda...

3 yorum:

Öykü'm dedi ki...

Canım çok büyük geçmiş olsun.
Çocuğunun düşmesini, onun canının yanması, ağlaması, gülmesi, uyuması, konuşma çabası, sesi, yaramazlığı daha neler neler...
Evet gerçekten anne olan anlar. Küçükken, annem 'sende anne olunca anlarsın' derdi, gerçektende yaşamak lazımmış. Bende anneliği, sevgimi kelimelere dökemiyorum. Allah çocaklarımızı bize bağışlasın, sağlık,mutluluk versin.
Tekrar geçmiş olsun.

Adsız dedi ki...

çok geçmiş olsun emelcim. allah beterinden saklasın. işllh birdaha böyle şeyler yaşamazsınız.
dediğin gibi sözlerle anlatılamasada anlayabiliyor insan yüreğinde. geçen gün ertu babasıyla yatakta zıplarken kaşını yatağın başına çarpmıştı. gözünün az üzeri hem çizildi hem kanadı hemde çok fena şişmişti. bide burnu kanadı. sabahı dar etmiştik, kontrol etmekten. anlayabiliyorum...tekrar geçmiş olsun..

Mine dedi ki...

Emelcim,

Çok geçmiş olsun.

Herşeyin yolunda olmasına çok sevindim.

Gözbebeklerimize bişi olmasın!!

Eylüşe öpücükler & sevgiler...