CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

1 Temmuz 2008 Salı

pazarımız





pazar günü cerenlerle filiz teyzemiz geldiğinde yeni uykudan uyanan eylüşüm teyzesinin kucağında keyif yaptı uzun süre,teyzesinin sinesinde uyumayada bayılan kızım uykusunu aldığından sadece uzanıp yattı öylece:) sonra doğumgünü pastasını kestik muhabbet ettik yemek yaptık,yedik derken akşam olmuştu çoktan. cerenin yaklaşık bir hafta sonra doğacak erkek kardeşi için kıyafetler baktık biraz ,bu sırada sınavı biten bahar teyzemiz geldi ve eylüşü sevdi bol bol. sonra bahar teyzemiz ve haydarla panoraya bahar teyzemize yatak örtüsü bakmaya gittik ama yolda uyuyan kızımı evi panoraya yakın olan hale teyzesine bırakmak geldi aklıma,kızımı uyurken verdim haleye ve bizde baharla zara home'a baktıkki telefonda hale arkada eylül:) kızım uyanmış ve durmamış malesef ve hemen gidip kızımı aldık ve selma annesine geldik. bahar teyzemizle davetiyelere baktık o sırada selma annesi ve erkan kızımı sevdi bol bol, kızım ananesinin masajına alışkın olduğundan erkan kızıma hadi yat masaj yapayım dediinde nasıl yatıyo ve masaj bekliyo. birde geçen gün yan dükkanda tavşan varmış ve kızım onu görünce hav hav yapmış:) şimdide hav hava gidelim dediinde erkanı yan dükkana götürmeye çalışıyo ama kızım kediyede hav hav diyomuş. neler bilmiyorum diye düşnüyorum onlar anlattıkça ama bi yandanda her an yanında olamam diyorum.dükkandan annemlere gelip annemin dışarıya kurduğu tvden avrupa kupası final maçını izledik,haydar-bahar,uğur-tülay,ceren,eylüş,ben,ali,filiz maaile yani. final maçından ziyade muhabbet ettik haydar dışında haydar ciddi ciddi maç izledi valla:) kızım teyzesinin odasına çıkan merdivenlerden çıkıp inmece oynadı bol bol,herkesin ya düşersin paniği eşliğinde ama o dımbıdı dımbıdı öyle tatlı çıkıp indiki zilerken sırıtarak baktım uzaktan (çünkü annem yanındaydı:)) maç bitmeden kızımın uyuması için eve gelip duşumuzu aldık ve yatırdık kuzuyu ve bir haftamızda böyle bitmiş oldu.

0 yorum: