CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

3 Ağustos 2008 Pazar

doktor kontrolümüz

geçen hafta gittiğimiz sami beyin yazdığı idrar kültürü için idrar vermemiz epey uzun sürdü çünkü kızım hep kaydırdı idrar poşetlerini, zar zor verdiğimiz idrar sonucumuz temiz çıktı ve içim rahatladı ve sonra kızımı ve kendimi göz doktoruna götürdüm yine ada hastanesine ama ben muayene olamadım sadece kızım ilk göz muayenesini oldu ve doktorumuz çok tatlı çok anlayışlı çıktı. arada dışarı çıktığında eylülü severken onun muayene olacağını öğrenince o zaman ben önlüğümü çıkarayım dedi ve önlüksüz muayene etti eylüşü belki doktor korkusu vardır diye ama eylülün sami beye olan sevgisini bilmiyordu tabi:)) eylül en son sami beye gittiğinde ona bi sevgi bi alaka bi öpücükler yolladıki, bu sevişmeleri sami beyin asansöre binmesiyle zar zor son buldu en son hala ona cee diye gülücükler yolluyordu,sami beyde ona asansörden cee ler yapıyodu tabii:)) ilk göz taramamızda herşeyin yolunda olduğunu,retinamızın sağlamlığını ve gözlerimizin biraz badem olmasından dolayı kayma yanılsaması yaşayabileceğimizi(ki ben yaşamıştım) ama böyle bir şeyin olmadığını gayet sağlıklı gözlerimiz olduğunu,takip vs gibi durumları kontrol etti doktorumuz.

0 yorum: