CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20 Ağustos 2008 Çarşamba

eylüşten haberler

geçen salı kızımın yedinci dişi çıktı ve bu nedenle bi süre ateş sorunumuz oldu yani ben dişe yormuştum ama dişimiz çıkıncada geçmedi ateşimiz ve götürdüğümüz doktor faranjit dedi, daha sonra pazartesi günü kendi doktorumuza götürdüğümüzde bronşlarının iltihaplandığını öğrendik malesef ve hemen hastanemizde buhar verdiler kızıma ve evdede gece sabaha kadar buhar makinamız açık ve gün içindede 3-4 defa buhar veriyoruz,hırıltıları geçti kızımın ve öksürüğüde düzeldi iki günde. kızımın bu sırada bol bol ateşini ölçtüğümüzden eylül derece ile oynamaya başladı ve dereceyi eline aldığında benim alnıma sürüyor haliyle,kızım bir hafta boyunca neredeyse hiç yemek yemedi ama zaten çok sevdiği meyva suyu içmeyide abarttı,çok nazlı idi bu hastalık sırasında ve yürümeyi bırakın benim kucağımdan inerek yanımda oturmayı bile reddetti,hep kucağımda boynuma yatar vaziyette idik ve meme olayını abarttık mümkün olduğunca,sami beye bırakmayı düşündüğümü söyledim ama o hastalığının geçmesini beklememi istedi. kızım benimle olduğunda devamlı beni tırmalayıp "annii annii mem mem " yapıyor ve benden bişey yemiyor ama annemlerde o kadar çok yiyormuşki teyzem ve annem hayretler içinde kalıyorlar.ve kuzenimin sözünün takılması için sedaların evinde iekn kızım onların köpeği ghost'a bayıldı ,ghostda eylüşe bayıldı ve ona camdan ne şirinlikler ne hareketler yaptı. eylüş su ile oynamaya bayılıyor bu nedenle gün içinde iş yapacağım zaman küvetine su koyup oynamaya bırakıyorum arada kontrol ederek,hele teyzemle su oyunları daha güzel, teyzem çeşmeyi açıyor eylüşde lavaboda oturuyor ve su ile oynuyor:))teyzem ben napıcam orda, çok özleyeceğim diyor devamlı. deryada giderken illa eylüşüde götürücem diye tutturmuştu zaten ama :))

0 yorum: