CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

1 Eylül 2008 Pazartesi

hoşgeldin ramazan

her ramazanda içimi bi huzur kaplar,sevinirim ....

ben çocukluğumda tuttuğum tekne oruçlarıyla,annemin dayısı yusuf dayımın oruç tuttum gece çok yoruldum diyerek orucu sanki kapı arkasına yada somya altında yakalanan bişey bi oyunmuş gibi göstermesiyle ve hatta daha büyüdüğümüzde oruç tutta senden satın alayım diye bizi cesaretlendirmeleriyle hatırlıyorum şimdi ramazanı, büyükbabamdan dolayı hiç teravih namazına gitmediğimden okulda ve mahallede arkadaşlarımın anlattıklarıyla, birbirlerine yaptıkları şakalarla biliyorum teravih namazını,ve bir heyecanla beklediğimiz bayramlarıyla hatırlıyorum, yeni kıyafetler ve ayakkabılar,bol şeker, herkesin evine gidilip gezmeler ve verilen harçlıklarla hatırlıyorum ramazanı ve bol bol gülümsüyorum her yazdığım detayda aklıma gelen anılar ve bu anıları yaşatan çoğu şimdi aramızda olmayan ama çocuk sevindirilsin diye neler yapan insanlarla hatırlıyorum ramazanı....
hoşgeldin onbir ayın sultanı ramazan.

0 yorum: