CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

23 Eylül 2008 Salı

pazar ve pazartesimiz

ve pazar günü sabah eylüşle babası oynarken anne dinlendi biraz ,bu sırada beyaz gülünü çok özleyen filiz teyzemiz geldi ve kızımla tepiştiler bol bol,ben bu sırada hala odada uyumaya çalışıyorken kızım odamın kapısına gelip "anni dezee gedi" dedi ve bende bu bence çok nazik beni çağırma olayına karşı koyamadım ve hepberaber oynadık ve bol bol filiz teyzemizi korkuttuk. sonra sınav için çıktım evden, ananemiz kırşehire pekmez kaynatmaya ve turşuluk vb ihtiyaçlarımızı almaya gittiğinden babamız baktı eylüş sultana. akşam eylüşünü çok özleyen ananesi gelip koklamış öpmüş bi sürü eylüşü. ve yeni haftamız; ramazanın son haftası olması sebebiyle bu hafta iftarda yapılacaklar başlığım var ama bakalım ne kadar gerçekleştirebileceğim. yeni haftada 10:00-15:30 çalışmak iftara misafir almamı daha kolaylaştırsada, cuma ve cumartesi rahatsızlığımdan dolayı ve pazar sınavdan dolayı işyerimdeki açıklarımı kapatmam gerekli yani biraz daha fazla çalışacağım bikaç gün. bugün dışardaki işlerimi halledip eve gelmem iftar vaktine yakın oldu ve annemlerde iftardaydık, kırşehirden ananemide gelmeye razı etmişler annemler ve bugün iftarda ananemde vardı ve eylüşe maniler düzdü gene büyük ananesi:)) yemekten sonra ben anneme yardım ederken babası kızımı haydarın dükkana gezmeye götürdü ve bzide peşlerinden indik bi süre sonra ama kızımın uykusu geldiğinden onlar arabayla dönünce göremedik,biz dükkana indiğimizde eylüşü babası eve getirip yatağına yatırmıştı bile. ve anne az önce yapılacak işleri yapıp bir fincan kahvesi eşliğinde bloğa yazılacakları yazıp uyuyacak.

0 yorum: