CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

25 Kasım 2008 Salı

anne mutlu

en sevdiğim yazardır akgün akova ve gene ondan bişeyler okumak için sitesine girdiğimde AKGÜN AKOVA ile “YARATICILIK SEMİNERLERİ” İSTANBUL OYUNCAK MÜZESİ’NDE BAŞLIYOR yazısını gördüm ve nasıl heyecanlandım. izmir kitap fuarında tanışmamızdan , ankaraya geldiğinde gittiğim söyleşilerden sonra uzun zaman olmuştu onun sesinden anlattıklarını duymayalı, öyle güzel anlatırki içinize işler ve kaptırır gidersiniz anlattıklarına ama her söylediğide aklınızda kalır... zaten çok sevdiğim, anlattıklarını dikkatle dinlediğim ve her anlattığı aklımda kalan birinden üstelik en sevdiğim yazardan bir seminere katılma fikri anında telefona uzanmamı ve oyuncak müzesini aramamı sağladı-aslında istanbula ilk gidişimizdede kızımı götüreceğim bir yer olarakda düşüncemde idi, oyuncak müzesi- telefondaki görevliye seminere katılmak istediğimi ama ankarada olduğumu söyleyince akgün beyin cep telefonunu verdi bana hemen, aradım şu an için mesaj durumunda telefonu ama ben kararımı verdim ve bu seminere katılacağım. aralık ayından itibaren gündüzleri çalışıp haftasonlarıda tatil olduğum için bir şekilde ayarlayacağım ve bu beni çok mutlu edecek biliyorum . . .

0 yorum: