CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

21 Kasım 2008 Cuma

anni mus ve

eylüş istediklerini çok güzel ifade ediyor bi süredir. bu sabah uyanıp yatağın içine oturdu ve "anni mus ve" dedi . önce bi kaldım afalladım sabah sabah aklına nerden düştü acaba diye ama getirdim muzu, çok sevip günde en az iki tane yediği muzu bi süredir yemiyordu eylüş ama yarım muzu yedi sabah ve sonra yatakta anne kız oynaştık bi süre, elimizi yüzümüzü yıkayıp üzerimizi değiştik ve ananeye gidip kahvaltımızı yaptık. haydarın antalyada olması sebebiyle bizde ve ananede kalan bahar teyzemizi çok kıskanıyor eylüş çünkü teyzesi devamlı anneme ve bana "benim annem" deyip sarılıyor eylüşü kıskandırıyor, aslında henüz kendisi çocuk olan kzıkardeşimin bir bebeği olunca ne yapacağız bilmem:)) eylüş babahr teyzesi ne yaparsa onu yapmak istiyor, onun içtiği bardaktan süt ,su içiyor, o yatınca yatıyor,telefonda konuşmasını taklit ediyor, hele telefonu çalınca telefonu alıp "dezee hadaa " diye bi götürüşü varki bahara . diş nedeniyle bi ara yemesi azalan kızım yemek yeme düzenine döndü tekrar ve hatta birde gece yatmadan önce yenilen yemek eklendi düzenimize,iki gecedir saat 11:30 civarı yemek yiyor kızım hemde ne yemek,hamm , anni mammm yaparak ve ağzını kocaman açarak. bu aralar çok hareketli olduğundan sanırım acıkıyor kuzucuk. bunun dışında hergün kahvaltı sonrası ananeden evimize gelirken annemlerin sokağın yokuşu tırmanmak kızımın favorisi oldu. bıraksam tüm sokağı tırmanacak ama bende takat kalmıyor açıkcası:)

0 yorum: