CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

7 Kasım 2008 Cuma


bugün sabah kahvaltı için anneme gittiğimde anneme ne pişirdiğini sordum hemen çünkü evdeki koku tahmin ettiğim şeymiydi? annem dene haşladım dedi( şimdi herkes dene ne yahu diyecek:)) dene bizde yarma, fasulye, nohut haşlamasına verilen genel addır ve dene kavrulur yada yoğurtla yenir) ben çok sevdiğim için sevindim tabi ama sonra daha çok sevindiğim bir durum çıktı ortaya annem aşure yapmaya karar vermişti.biz ailece aşureyi çok sevdiğimizden annem yapar sık sık bize. hemen aklıma halişkom geldi çünkü annen aşure yaparsa bana haber ver diye sıkı sıkı tembihlemişti arkadaşım.bi şekilde haberleştik geçte olsa ve onuru razı edip kısacık bi zamanlığına geldi halişkom,hatta o zman o kadar kısa idiki sadece eylüşe bestenin küçüklerini getirip bizden aşure ve yufla alıp gitti arkadaşım,çünkü onurla oturmak yok diye pazarlık yapmışlardı:)) işte hale teyzesinin kucağında eylüş, onurda halede eylüşü büyümüş buldular ve malesef hala beste eylüşü göremedi ,bugünde okulda olduğundan gelemedi kuzuş. yani hala yapılacaklar listemde beste ve eylüşün görüşmesi var.bunun dışında halenin tüm evi yüklenip gelmesiyle eylüşe bi sürü kıyafet çıktı ve özellikle uyku tulumları süper oldu,çünkü almaya karar verip baktığım ama içime sineni bulamadığım uyku tulumlarından sonra halenin getirdikleri tam benim istediğim gibi idi. canım arkadaşım çok saol.kısacık zamandada olsa ben makinamı yanıma almıştım ve tek pozda olsa çektim onları:)

0 yorum: