CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

5 Kasım 2008 Çarşamba

mutlu salı

bir haftadır sunum telaşında geçen hayatım dün sunumumu yapmamla eski rahatlığına döndü; sunum konusunu araştırma, oluşturma, okuma, konuya hakim olma ve anlatma aşamalarından sonra sunumumuda yaptım ve kendimi beklediğimden daha iyiydim. aklımda okuduklarımdan bir kelime bile yok diye endişe ile dolanıp durdum çünkü bri hafta boyunca, zaten ezberci bi yapım yoktur, önemli kısımlar aklımdadır gerisini kendim getiririm ama bu defa gerçekten okuduğumdan tek kelime yok gibiydi aklımda:) ama varmış ve sunum ve sunum sonrası soruları başarı ile atlattım. bu kadroya atanırım yada atanmam, kendime göre başarı ile bitirdim buna yeter. dünle ilgili en kötü yan ise normalde 12:00da olacak sunumun saat 13:30 a ertelenmesnden haberim olmamasından dolayı sabah kuaföre erkenden gitmem kuaförün işimi hemenceceik halletmesi ile saat 10:40da işyerinde olmamdı. sunumun saat 13:30 a ertelendiğini duyunca kulaklığımı alıp çalıştım bende bi güzel, boş boş oturmak yada sunumla ilgili notlarımı karıştırmak istemedim. genel müdürümüzün gelmesi ile saat 14:30 gibi sunumumu yaptım ve sonra bahar teyzemizi doktora götürmek için kızılaya indim. bahar,haydar,tuğçe ve ben minik yeğenimi görmek için tülin hanımın yolunu tuttuk. ilk muayenede anlatması gereken herşeyi anlatan ve ultrasona bakan tülin hanım kan testleri yazdı bahara ve oradan ciğerci aydına gittik hepberaber ve uzun zamandır özlediğim nefis yemekler yedik,hele künefe apayrı olmuştu. sonra anne işe gitti ve çalıştı güzel güzel.

0 yorum: