CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

18 Nisan 2009 Cumartesi

peki lelüş neler yapar

lelüş annesi ile olmanın keyfini çıkardı bol bol anne akşam işe gittiğinde, sonra ise bol bol büyük anane, anane ve büyük teyze şuki ile vakit geçirdi. ama şuki teyzemiz pazar aşamı muğlaya gitti selçuğa orada yardım etmeye ama bu pazar tekrar gelicek. bu arada eylüş filiz teyzesini çok özledi o antalyaya iş için gittiğinden.peki bu aralar eylüş ne yapar,

*"anne hapı hapı" diye annemden hap istiyor minik cadı çünküüü kahvaltı sonrası tansiyon ilaçlarnı alan benim ananemle kendi ananesiye yapıyor hep kahvaltıyı:)) e çocuk ne görürse onu öğreniyor. annem sanki hap verirmiş gibi yapır bizimkide ağzında turuyor olmayan şeyi ve annem su vermeden açmıyor ağzını:))) allahım o kadar şekerki , o dudakları tutması...

*adese bağımlılığımız devam ediyor, evde olduğumda"anne adise adise" diye beni zorla götürüyor

* "anni meve meve" diye ya meyva yada eyva suyu istiyor"

* dr kontrolüne gittik çünkü geçen haftaonu bir gece orun yaşattı ve ben anladım kulağında sorun olabileceğini ve antibiyotiğe başladık, sami bey hafif kulak iltihabı olduğunu ve iyiki başladığımızı belirtti kontrolde. bunun dışında boyu kilosu iyi yaşına göre

*kızım masasında devamlı yenek,çay vs yapı ikram ediyor hala bize

*kahvaltı masası hazırlarken yardım ediyor ve kendisine ait bir masa düzeni var, bardaklar, çatallar vs inanılmaz titiz yerleştiriliyor.

*parmak boyalarını istiyor oyuncak dolabından ve sonra arkasıdan "anni kaıt kaıt" diyor:)

*hala aynı ayakkabıya bağımlıyız, başka ayakkabı giymiyor illa o eski kırmızı botunsu ayakkabılar giyiliyor,bakasını giydirdiğimde kıyamet kopuyor ve ayaklarını sallıyor zorla çıkarmak için ve kesinlikle çıkarıp istediğini giyiyor.

1 yorum:

Mine dedi ki...

Şiii Emel Hanım,

Reminder !!! Blog güncellenmeyeli 10 koca gün olmuş !!! Bilmem farkındamısınız :)