CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

19 Mayıs 2009 Salı

çocuk da yaparım kariyer de

iki gündür deli gibi çalışıyorum yine, hatta şimdi gözlerim ağrıyor çok ve yoğun çalışmaktan... ama bunlardan çok beni rahatsız eden kızımla geçireceğim zmandan çalmak. dün normal çalışıp, 19 mayıs içinde saat 16:00 ve 18:00 e eğitim planlamış ve böylelikle kızıma vakit ayırmış olacaktım ama dün sabah bu haftalık bütün iş planları iptal edildi yapılacak sınav nedeniyle, ve harala gürele sınav soruları, sınav organizasyonları sonra değerlendirmeleri(daha %70 i değerlendirilmedi) derken iki günde bir haftalık çalıştım ve bittim. dün 15 saat çalıştım ve kızım eve gittiğimde uyuyordu, o uyurken gittiğimin ertesi günü erken kalkıp benle vakit geçirir mutlaka ve bugün sabahta öyle yaptı erken uyandı ama onunla çok fazla vakit geçiremedim hazırlanma telaşından. iş bu nedenlerden bugün koşturm arasında gene düşündüm gerçekci mi "çocukda yaparım kariyerde" sözü? ve bu sırada yıpranan kim oluyor, anne mi çocuk mu?
canım kızım seni çok seviyorum ve herşeyi senin için yapıyorum. artık hiçbişey kolay değil, sana daha iyi imkanlar için hadi daha çok çalışmaya...

0 yorum: