CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

27 Eylül 2007 Perşembe

ilk anlarımız




birinci resim benden ayrılıp kendi başına nefesini aldığın andaki ilk resmin kızım. ben orda arkadayım sana bakıyorum,herkes bi koşturmaca seninle ilgileniyodu beni bırakıp. baban ve doğum annen yani leto teyzen ise senin resmini çekmeye çalışıyorlardı onlardan fırsat bulup.
ikinci resim seni kucağıma aldığım ilk an. herşeyi unutmuştum defalarca okuyup düşünüp tasarlamama rağmen seni emzirmedim bile .. kucağıma alıp ağlayarak sana yazdığım ve kendimce bestelediğim ninniyi söylemeye başladım .

eylül kızım can kızım
kekik kızım bal kızım
annesinin fıstığı
bi tanecik gül kızım

babanın sonradan anlattığına göre arkadaki hastabakıcı kadında ağlıyomuş benle beraber ama ben hiçbişeyin farkında diildim odamıza gelene kadar .

0 yorum: