CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

27 Eylül 2007 Perşembe

doğum annemiz,leto teyzemiz



evet doğum annemiz yani leto teyzemiz. beni doğuma çağıracaksın diye sıkı sıkı tembih etti beni hamileliğimde ,her defasında "hayır dedim çağırmam çünkü sen bekarsın ve doğuma bekar birinin girmesini istemiyorum,ya kızım korkar doğurmassınız sonra" ama olmadı .kısmet onunla girmekmiş doğuma. annem yanımdaydı doğumda ama tansiyonu yükselince kalamadı. yani ben anladım renginden halinden aliye dedim letoyu çağır. dayanıklı kızdır,nelere göğüs germiştir,çok nadir görürsünüz yıkıldığını.doğumda çok destek oldu bana çok kahrımı çekti. ama anlatmadan geçemeyeceğim hala çok güldüğüm şey şu; sancı anında ben ne dediimi bilmiyorum ama sancı dinince letoya diyorumki"bak sancı anında ne dersem diyeyim sakın yapma ve aldırma duymamazlıktan gel tamammı" tamam diyo ama sancı geldiinde dr u çağır diyorum çağırıyo,kendimi atıcam şimdi diyorum inanıyo:) ya bacı ben sana ne dedim diyorum sancı geçince gene tamam diyo ama sancı başladıında gene aynı,kaç defa dr getirdi başıma saolsun:))doğumda olanlar onunla aramızda sır ,dimi bacı:)

0 yorum: