CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

10 Ekim 2007 Çarşamba

elma püresi


sabah uyanıp kızımın karnını doyurduktan sonra oynadık bi güzel sonra meyva olarak benim çok sevdiğim elmayı vermek için hazırladım cam rendede ve kızıma verdim bi kaşık ama çok sevmedi kızım elmayı, ben ona hamileyken bi sürü elma yemiştim bıktımı acaba :) sevmeye sevmeyede olsa çeyrek elmayı yedirdim kızıma,sevmesede çok itiraz etmedi,gerçi kaşıkla giden şeylere çok itiraz etmiyo kızım saolsun. sonra biraz oynadık,telefon çaldıı için içeriye geldim ve döndüümde kızım önünde ama yetişebileceği kadar yakınında olmayan duran ata doğru ilerlemiş ve hatta yakalamıştı ,çok sevindim tabi ve her daim yapışık gezdiğimiz makina ile fotosunu çektim hemen.sonra uyudu kızım ama kapı çalınca uyandık,gelen anane ve ebuşdu ve annesi ebuşun kulağını deldirmişti,onuda resimledik hemen.

0 yorum: