CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

10 Ekim 2007 Çarşamba

tatlıya saldırış


huysuzlanarak uyuyan kızımın yanına yattım ve bende uyuyakaldım bu nedenlede evimiz bayram öncesi hala temizlenmedi:) iftardan 1 saat önce uyanan kızımın karnını doyurup altını değiştirdim ve hazırlandık iftara gittik.kızım bu elbiseyi giydiğinde eli devamlı etekte ve kaldırıyo eteğini,bide bu günlerde dil devamlı dışarda ve özellikle yanda,buna merdan dedesi biraz kızıyo "öle herkese dil çıkartılmaz diye :)" selma annesi ile sonunda resim sorunsuz çıktı.resimlerdeki bayramlıklarımızda dilek ablamızdan,teşekkürler.yemekler yendikten sonra tatlımızı yerken kızım bugünlerde favorisi olan bi hareketi yaparak bacağıma oturtup ellerinden tuttuğumda gene tatlı tabağına eğildi ben çektikçe o eğilidi ve sonunda dilek ablası dayanamadı ve tabağı kızıma uzattı bizimkide kafayı tabağa gömdü hiçbi zorlama olmadan tatlıya hücum etti. tatlı vermek en son yapacağım şey olsada onun bu hali görülmeye değer olduğu için ses çıkarmadım ama bizimki olayı barttı ve yaladı tatlıyı sonrada tatlıya değen parmağını emdi,şaka gibi ama buna 4 kişi daha şahit fotoğraflar dışında.tatlı sonrası uyudu kuzucuk ve uyandıktan sonra sevildi gene herkes tarafından ve evimize geldik,biraz ateşimiz var ve akşamdan geceye kadar 3 defa kaka yaptık,misafirlikte de devamlı dişlerimizi kaşımak için delirdik ve en sonunda anne dayanamadı eliyle kaşıdı dişlerini yani anne dişe yoruyo ateş ve sık kaka yapmayı. yarında takip edeceğiz ve olmassa sami beye gideceğiz akşam üzeri.bayram öncesi bize sürpriz var gibi ama ...

belki bayramda bir diş hediye edecektir kızım bize:)

0 yorum: