CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

17 Nisan 2008 Perşembe

ay dönümü

canım kızım ne çabuk geçti anlamasamda doğumgününe bir ay kala bu ay dönümünde sana yazmak,anlatmak istediğim o kadar çok şey varki ama içimdekileri yazıya dökemiyorum tıpkı ne kadar çok fotoğraf çeksem bile hiçbir fotoğrafın bendeki seni yansıtamadığı gibi yazılarımda sana anlatmak istediklerimi,hislerimi anlatamıyor.artık biçok şeyi kendi kendine yapıyor,anlatmak istediklerini çok kolay anlatıyor ve hatta bizi kandırmaya bile çalışıyorsun,büyüdüğüne inanamasamda eski hallerine bakıpda aa diye şaşırdığımda oluyor çok çok ama annelik delilikmiş bunu her an defalarca tekrarlıyorum kendi kendime.

senin için devamlı araştırmalar ve bir koşturmaca içinde devam ediyor günlerimiz, sana vaktimin çoğunu ayırmaya çalışıyorum,seninle oyunlar oynuyorum, eğitimin için çalışmalar yapıyorum,yiyeceklerine özen gösteriyorum elimden geldiğince, etrafımdakilerinin biz böylemi yaptık,aman sende abartıyosun demelerine aldırmadan. sana yeni şeyler katmak için elimden geldiğince gezmelere götürüyorum seni.

neler yapıyorsun:
-uzun süredir ellerinden tuttuğumuzda yürümene ve bunu çok sevmene rağmen bu aralar ellerinden tutup yürütmeye çalıştığımızda yere basmıyor zıplaya hoplaya gidiyosun

-eylül hayır yada yapma dediğimizde bize bakıyor şirinlikler yapıyordun bir süredir ama buna birde eeeh ehh demen eklendi,yapacağım demek sanırım bu,biz hala hayır yapma dersek yapmıyorsun istediğini ama bi süre oralarda yada yakınlarda oyalanıp aklınca bize unuttturup takrar yapmaya çalışıyosun.

-bizim evde köşedeki odaya,ananende ise bahar teyzenin odasına bayılıyorsun bu iki odanın kapısı açılmaya görsün seni tutmak ne mümkün ne ara gittiğini anlamıyoruz.aynı şeyleri salonlarda yapmak sana aynı zevki yaşatmıyor bu yüz ifadenden çok net anlaşılıyor.sanırım bunun nedeni genellikle salonlarda vakit geçirmen ve diğer odalarda az kalmandan oraları tercih ediyosun.

-kendi odanda vakit geçirmekde senin için çok eğlenceliydi bir zamanlar ama artık yatağındaki dönence yada yatağının köşesinde asılı pelikan oyuncak değil ilgi alanın. şimdi pıtır pıtır nasıl gittiğini anlamdan kaşla göz arasında gidiyosun odana ve dolabındaki eşyaları tamamen aşağı indiriyosun yada kirli sepetindekileri darmadağın ediyosun(bi gün topladığını göreceğim inşallah)

-sana yürümen konusunda dstek sağlasın diye aldığım oyuncağı çok seviyosun,neredeyse oraya gidiyor ondan tutunup kalkıyor ve onla istediğin yere yürüyosun hatta bugün ilk defa ondan tutunmayı bırakıp ayakta durdun kendi kendine ve ben çığlık attım kendime engel olamayıp,sende korktun biraz bundan:)) bu oyuncağa tutunup ayakta dururken oturmaya çalışmana bayılıyorum o kadar şeker oluyosunki kendi başına bişeyler yapmak seni çok mutlu ediyo.

-portakal suyu hala en sevdiğin içecek,sen çok su içen bir bebeksin ama sütü sevmiyorsun arada kandırmaya çalışsamda asla kanmıyorsun,en sevdiğin çorba sebze çorbası,mantar ama annen gibi tarhanayı içmiyorsun hatta kusuyorsun zorladığımda bu nedenle artık tarha vermiyorum ilerleyen zamanlarında tekrar denemelere başlayacağım.

-çatal kaşık meraklısısın bi süredir özellikle biz yemek yerken bizim elimizdekileri almak için deliriyosun,tuğçe teyzenin sana aldığı takımın tabağını kullanıyorduk artık çatal kaşığıda kullanılmalı sanırım.

-ben mutfakta iken oyuncaklardan sıkılıp yanıma geliyosun ve mutfakta en sevdiğin şey su pompası ile oynamak,henüz üzerine basıp suyu dökmüyorsun şükür ama ucundaki boruyu çektiğinden biz su almaya çalıştığımızda o boru çıkıp su yere dökülüyor ve ben o sırada eylüll diye gülümsüyorum.

-televizyon senin ilgi alanında değil sadece bi kaç reklam var ve onlarıda müziğinden çok çok iyi tanıyosun zaten,işte onlar çıkınca hemen başını çevirip televizyona kilitleniyosun.türkcell,alarko ve huggies.türkcell tavuğuna bayılmandan dolayı babanın sana aldığı oyuncakla oynamaya bayılıyosun onunla beraber dansediyorsun .

-müzik duyduğunda dansediyorsun hemen ayakta iken dansetmen neyse ama ıtururken o popoyu hoppidi hoppidi yapman varya her defasında gülüyorum. emeklerken dansetmende çok komik ,salla deiğimizde yada müzikle hemen sallıyosun popoyu öne arkaya. bi türlü kameraya çekemedim bunları en yakın zmanda çekmeliyim.


alınacaklar
alınacak listemizin başında ayakkabı var aslında çok uzun bir liste değil zaten:) ikinci alınacak ise eğitimin için düşündüğüm bir set daha:))bunun dışında çok fazla kıyafet var ama ama işte doyamıyoruz biz kadınlar ya endense kıyafete.

yapılacaklar
özlem teyzenin sana aldığı salıncağı kuracağım bu ara ama bi fırsat bulamadım kuzucum ,sirke gideceğiz hale teyzenlere gittimizde kararlaştırmıştık baya süre önce ama gidemedik sirk biticek biz kalıcaz,sultanın 23 nisan gösterisine,dileğin tiyatrosuna gidecegiz,sana doğumgünü hazırlıkları için bir mağaza keşfedildi oraya gidilecek,.... bu liste uzar gider:))

0 yorum: