CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

18 Nisan 2008 Cuma

yorumsuz

kızımın iki üst dişinden sonra üstten gelecek iki dişi nedeniyle gene uykusuzuz,ben uykusuz kalmaya alışkınım ama bugün akşam işten sonra eylüşü annemlerden alıp eve gelirken apartmanda yan komşularımızla karşılaştık,1 ay kadar önce taşınırken tanıştığım komşuma "nasıl yerleştinizmi" diye sormak için duraksadığımızda eşi hemen bana dönüp "siz yan taraftasınız sanırım" dedi eylüle bakarak ve gülümseyerek, yani sadece bizim evde değil yan evdede eylül nedeniyle bir uykusuzluk sözkonusu,ben bunu az çok tahmin ediyordum ama sesin bu kadarda çok gittiğini düşünmemiştim açıkcası çünkü sabah 4 gibi oda değiştirdiklerini söylediler bana :( bende bugünden itibaren eylülü kendi odasında yatırma kararı aldım ve uygulamaya başladım,inşallah kızım bu konuda beni üzmez ve artık başkalarını rahatsız etmeyiz. onlar rahatsızlıktan çok hastamı acaba diye düşündüklerini ve yanlış anlamamamı isteseler bile bende eskiden yani çocuksuzken yan komşulardaki bebeklerin neden bu kadar çok ağladığını ve bi türlü susturulamadığını düşünürdüm,şimdi yaşıyorum:)

1 yorum:

hale dedi ki...

ahh be güzelim bu ağlama sesi neki benimki 7 yaşında hala geceleri damarı tutuyor bazen anneeeeeeee yanıma gellllllllllll benle yattttttttttttttt :))