CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

18 Nisan 2008 Cuma

off ne çok gezdik:)



annemle alışverişe gitmek için yola çıkmadan ben kafamca bişeyler planlamıştım ve anneme hülyayada gidelim dediğimde tamam dedi ve ona bişeyler alıp gittik ama bugün cuma olması sebebiyle okuldaki törenden anılın geç çıkmasından kapı önünde kaldık biraz,bu zmanda annemle bahçede idik ve çiçek açan ağaçlarla resimledim kızımı ama henüz tek duramadığından gelecek sene daha güzel pozlar vereceğiz:)hülyayla biraz muhabbet ve anılla azıcık oynadıktan sonra anılın 23 nisan törenindeki oyununda kullanacağı rafyadan ponponlar yaptık.






sonra hülyadan halamlara geçtim hem kuzenim sevilayın 2. bebeğini dünyaya getirmesi sebebiyle istanbula gidecek halamı görmek hemde yine yeni doğum yapan ve bebeğinin çok gazlı olmasından dolayı benden yardım isteyen halamın görümcesine uğradık ve evdeki damlalarımın hepsini ona vermeye karar verdik,şansımızda fatmada halamlardaydı ve güzel bir muhabbet ettik fatma,halam,selma,annem,ben ve fatmanın kayınvalidesi ile. annem,halam ve fatmanın kayınvalidesi bahçeden ot topladılar bol bol ve annem çok mutlu oldu gene bu kuşkuşu,mercimekimadımak toplama işine,bayılıyo bunlara :) sonra eve dönüş için yola koyulduk ve alışverişimizi yapıp evimize geldik ama saat 6 idi ve eylüş akşama kadar çocuklarla olduundan uyumadığından yolda baygın düşmüş ve uyumuştu evdede uydu annem yemek yaptı ben evi topladım sonra yemek faslı ve sonra annemle ertesi güne ve bahar karamana götürsün diye yaprak sardık of yoruldum çokk.ha bu arada fatma hamile ve nişanlı iken baharla girdikleri iddiayı kaybetti çünkü o bi sene bebek yapmayacaktı güya:)

0 yorum: