CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20 Haziran 2008 Cuma

bestoşun doğumgünü

pazar sabah kalkıp hazırlandık ve bestoşumun doğumgünü için gelen sultanla beraber halişkolara gittik,bayram abi iki kızla beni oraya bıraktıktan sonra halenin hazırladığı nefis ötesi pasta, börek, poaça, salata çeşitleri ve aklıma gelmeyen yirmi çeşit yemekle (abartmıyorum) kahvaltımızı yaptık.kızım devamlı abi ve ablalarından ilgi bekledi onlar bi yere oynamaya gideren arkalarından "ee ehh " diye bağırdı ama bizim yaramaza bakan olmadı:)
kızım hale teyzesi ve bestoşla, kızıma hale teyzesinin doğumgünü hediyesi olan takımı giydirdim o gün.


bestoşum pastasını üflerken

kızım hale teyzesinin elinden vişne suyunu almaya çalışırken onu zapt edemeyen burcu ve buseye rağmen meyva suyunu yere boca etti,hale teyzemizin o güzelim beyaz adıbılarını batırdık malesef :(

ve devamlı ilgi beklediği çocuklar bi kısacık ara onun yanında iken resimleyebildim ama kızım ağaçlardan tutunup bana bakıyodu resim çekilirken oturmuş ve dönmüş:) bu arada kızım gün boyu bu iki ağaçtan tutunmaya ve otları yolmaya bayıldı.





kızımı evden çıkmadan doyurduğum halde hale teyzesinin nefis poaçasından tam 1,5 tane yedi:))




1 yorum:

hale dedi ki...

pekde fotojenik çıkmışım güzelcim:)