CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20 Haziran 2008 Cuma

karamana giderken



karamana giderken haydar ben ve annem güzel bir yolculuk yaptık kızım genelde uslu durdu ve bol bol uyudu. konyada olan filiz teyzemizi almak için kulecty alışveriş merkezine uğradık ve haydara adidastan bir eşofman bakarken bu iki güzel adidas çalışanıda kızımla ilgilendiler bol bol. aslında isimlerini öğrenmiştim ama çok yorgun olmamdan sadece aynurun adını hatırlıyorum onlar bu yazıyı okuyup alta yorum kısmına isimlerini yazsınlar lütfen ve bende düzeltme yapayım yazımda. tabi .




bu iki çok şeker ablanın ilgisinden baya hoşnut kalan kızım filiz teyzesini görünce çok sevindi tabi çünkü üç gündür özlemişti onu çook. e filiz teyzeside onu özlemiş , kızım bu resimde kule city tekin acar mağaza müdürü tuncar beyin kucağında. eski tekin acar yöneticisi olan teyzemizin müdürlerinden idi tuncay bey ve yaklaşık iki senedir konya tekin acarda. ve mini bir alışverişten sonra karamana yola koyulduk, bahar teyzemiz devamlı arayarak nerde kaldığımızı sordu durdu:)

1 yorum:

hale dedi ki...

baharı nişanlısını evlenmek için bekleyen haydarı en önemliside anneyi ve babanı tebrik etmek istedim böylesine mükemmel bir evlat yetiştirdikleri için
biliyormusun dağum günüde biz hiç foto çekmemişiz o güne ait bir tek bu fotolar var iyiki varsın hayatımda diyorum ya tekrar kanıtladın sen bana bunu seni çok seviyor tontişyanaklarından öpüyorum.