CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

3 Temmuz 2008 Perşembe

bikaç günümüz



bi kaç gündür koşturmacadayız çünkü bahar teyzemizin yaklaşan düğünü nedeniyle eşya bakma ve düğün hazırlıklarını yapıyoruz. kızımı anneme bırakıp sitelerden mobilyalarını seçmelerine yardım ettikten sonra annem ve kızımla ulusta buluşup nevresim işlerinide hallettik salı günü,salı izin günüm olmasına rağmen eve geldiğimde saat normal eve geliş vaktimdi genede:) dün ise perde bakmaya çıktık bi kaç yere baktık ama beğenemedik henüz. dün balgatta perdeye baktıktan sonra kızım,annem,ben haydar ve bahar yemek yedik ve sonra mamaktan perde baktık. anne işe gitti teyze ve ananeyle eylüş ise ebuşlara,ebuş kızıma çok miafirperver davranmış duyduğuma göre, ne kadar oyuncağı varsa eylüşe getirmiş ama sonra gene kıskançlık başlamış:) zaten başta sarılıp öpüşüyolar iki kuzen sonra ise kıskançlık başlıyo. resimde kızımın elindeki lolilpop,restorandakiler verdiler ama ben kızıma böyle şeyler vermediğimden açmadım kağıdını,açmasam bile kızım ağzına soktu gene şekeri:) altdaki resimde ise bizimle beraber gezmelerden yorulan eylüşün akşam banyo yaptıktan sonraki hali:)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

şu milletteki şeker verme sevdası yokmu? of ertu fena alıştı şekere..gerçi fazla yemiyor 2 yalayıp atıyor hemen ama sonuçta birileri verdikçe olişte alıyor. ne yapcam bilmiyorum bu konuda. malum artık kendi kağıdınıda açabiliyor.

emel dedi ki...

valla bizimki henüz kağıdını açamıyor ama evet milletin verdiği çok lüzumlu!!! şeyler olmasa ne yaparız bilemem:))