CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

5 Temmuz 2008 Cumartesi

tuğçemiz


bugün kahvaltıya misafirimiz olan tuğçe teyzemizle kızım oynadı bol bol,ama kahvaltısını filiz teyzesinin kucağında yaptı pek rahattı, keyfi pek yerindeydi ve güzelde yedi yemeğini. kızım dünden bu yana adım atmaktan korkmuyor artık ve dün üç olan adım sayısını bugün dörde çıkarmış,hatta nazlının düğününde hazine ablaya doğru atmış bu dört adımınıda, düğünde sultanla ve umutla oynamış bol bol ve hatta umut kızımı yollamıyormuş bile, umutunda annesi çalıştığı için kızıma hep çok yakın davranıyor umut abisi saolsun. tuğçe teyzesi ve özgür kızıma çoook şeker bir takım almışlar, bugün giydirdim hemen kızıma ama o şekilde resimlemeyi unuttum, çok teşekkür ederiz. tuğçecimle suluhana gittik bugün ve ordan bana ve kendisineçok güzel bir kolye aldı arkadaşım saolsun, yani hem anasını hem kızını sevindirdi.

2 yorum:

EBRU ATALAY dedi ki...

Emelcim hadi hayırlısı olsun..Çok sevindim...Sen görürsün bundan sonra dermişim hehe...
Gittikçe güzelleşiyor bıcırık ya..Saçlarıda uzamış canım benim...Bir aya tam gaz faaliyette Eylüş hanım..İş ilk adımı atana kadar...Tekrar hayırlı olsun cnım kocaman öpüldünüz....

emel dedi ki...

ya aslında teyzesinin düğününde yürüsünde gelinlik güzel dursun istiyodum zaten ama bakaım olacakmı bilmiyorum. evet saçlarımız uzuyo hemde kıvır kıvır annesi gibi.